Pierdut Persoane interesate/urmaritori/followers

Prin Decembrie am observat ca numarul persoanelor interesate de pe celalat blog al meu a scazut brusc, intr-o singura zi, cu un numar destul de mare pentru mine, care oricum n-aveam multi. Prea mare ca sa fie o chestie de neobservat, prea mic ca sa cred ca a fost o eroare de sistem, asa ca am crezut ca au decis ei, toti odata, brusc, sa nu ma mai urmareasca.
Asta e, mi-am zis. Nu-i poti multumi pe toti. Daca au intrat aici si au vazut ca nu le mai place ce postez, si-au luat jucariile si au plecat. Nici macar nu stiu cine erau, asa ca n-am putut face nimic. In timp m-am resemnat si am uitat.
Astazi am dat, insa, de o postare pe aceasta tema la unul dintre blogurile pe care le urmaresc eu. Si autoarea se plangea de acelasi lucru, insa ea a primit de la Blogger un anunt cu o explicatie. Cea mai mare parte din el spune asa:

"As part of this plan, starting the week of January 11, we’ll remove the ability for people with Twitter, Yahoo, Orkut or other OpenId providers to sign in to Google Friend Connect and follow blogs. At the same time, we’ll remove non-Google Account profiles so you may see a decrease in your blog follower count.


We encourage you to tell affected readers (perhaps via a blog post), that if they use a non-Google Account to follow your blog, they need to sign up for a Google Account, and re-follow your blog. With a Google Account, they’ll get blogs added to their Reading List, making it easier for them to see the latest posts and activity of the blogs they follow.

We know how important followers are to all bloggers, but we believe this change will improve the experience for both you and your readers."

Pe scurt, cica de pe 11 ianuarie vor elimina posibilitatea ca cei cu conturi de Twitter, Yahoo, Orkut sau cu OpenId sa se mai inscrie ca urmaritori prin Google Friend Connect. Cu alte cuvinte, daca nu ai cont de Google, nu mai poti urmari bloguri din Blogspot.

Restul e bla-bla.

Nu stiu cine mi-au fost urmaritorii pe care i-am pierdut. Nu stiu cum as putea sa-i anunt de aceasta schimbare. Nu stiu cum vor afla ei ca am scris aceasta postare. Nu stiu cui ii foloseste aceasta schimbare. Stiu doar ca s-a facut si gata.

Daca ati pierdut si voi urmaritori, acum stiti de ce.

2 comentarii:

o femeie spunea...

Ti-au scazut si numarul de vizitatori pe site? Ca mie mi-a crescut .... banui ca cine ne viziteaza, viziteaza si fara follow.

cristina spunea...

Nu prea stiu sa-ti raspund, caci nu urmaresc pe nicaieri numarul de vizitatori. Cred ca as putea sa-i gasesc pe la statistici, pe-acolo, dar cum eu nu-s interesata de asta, nu m-a preocupat. Urmaream pe cei interesati ca le vedeam zi de zi numarul pe pagina si intr-o zi am observat un numar mai mic si m-am mirat.