Cum mi-am petrecut vacanta? Episodul 2

Tot ce-am povestit in primul episod se petrecea pe o canicula cumplita. Va ramane in istorie acest an cu temperaturile lui si seceta atat de cumplita. Ajunsi la destinatie - la mama acasa - am trait surpriza vietii: a plouat si a fost frig timp de trei zile! N-am iesit din  casa si am stat numai sub plapuma, de nu ne venea sa credem. Ne-a tinut de urat Misu:
dar si pisicile vagaboande pe care le hraneste mama la ora fixa, aruncandu-le de mancare pe geam:
 
Dupa trei zile, cand a dat din nou soarele, am plecat intr-o mica excursie prin imprejurimi. Tinta noastra era manastirea Putna, dar n-am nimic interesant de mentionat de acolo. Am luat-o cu noi si pe o prietena de-a mamei, mare cunoscatoare de plante medicinale si ea mi-a aratat aceasta planta, numita răchitană.
 
Ea creste numai pe bahnă (BÁHNĂ, bahne, s. f. (Reg.) Loc mlăștinos, acoperit cu iarbă sau stuf; smârc) si din cauza asta e destul de greu si de gasit si de cules. E buna pentru afectiunile digestive de orice fel.
Pe langa Putna e si chilia lui Daniil Sihastru ...
... din fata careia eu si prietena mamei am cules pelin. Pelinul e de pus intre haine, in sifonier, impotriva moliilor si recunosc ca am si facut asta, dar o sa arat pe celalalt blog al meu ce si cum.
Sotul meu, in peregrinarile lui pe coclauri, a gasit o floare pe cat de interesanta si necunoscuta mie, pe atat de frumoasa.
 

 O sa inchei cu pozele unor creaturi mici, dar frumoase si pline de viata (si flamande):


Asta a fost concediul 2012.

Niciun comentariu: