Fazanul, faza a doua :)

Asa, sa revenim (continuarea postarii anterioare, nu va intrebati la ce sa revenim :) ). Am reusit sa filmez&fotografiez fazanul! Venise tooooocmai pe strada mea! Il vazusem prima oara cand traversa  tacticos strada principala, in dreptul padurii, intr-o zona destul de "salbatica" (padure pe stanga drumului, camp pe dreapta). Nu m-am asteptat ca foamea sa-l determine sa vina intre case. Bietul de el descoperise un petec de iarba, scos la iveala de masina care ne-a curatat drumul din fata caselor si ce era sa faca, s-a oprit sa ciuguleasca.
Am reusit sa-l prind in cateva poze, inainte sa-si ia zborul (mi-a parut rau ca l-am speriat):
No, nu stiu cum ganditi voi, dar pentru mine - fiinta crescuta sufocata intre betoane, intalnirea cu wild life este un pozitivism cat se poate de mare.

Un alt lucru care m-a bucurat, pentru ca a mai pus la punct dintre restante, este faptul ca a reusit sa vina veterinarul si sa vaccineze&deparaziteze toate animalutele. Numai Maia a carait un pic la vaccin, ceilalti nici n-au simtit.

2 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Stiu ca te-ai bucurat sa-l vezi. Eu stau la tara de 12 ani si tot ma entuziasmez cand vad animale si pasari.
Sa-ti traiasca fazanelul, sa-si gaseasca fazanita si sa-ti fac pui! :)

cristina spunea...

Diana, multumesc, dar stai sa vezi faza a treia!