A fost iarna, am dovada!

A nins.
Cu toate ca mi-a fost toata iarna asta frica de momentul cand va veni zapada, ieri dimineata, cand m-am trezit si am vazut ca ningea o ploaie sau ploua o ninsoare m-am bucurat cu fiecare celula. Cumva, organismul meu "isi cerea drepturile" si ceea ce se asternea pe jos imi aducea o liniste in suflet, un fel de ordine in lucruri si in timp. Altfel, as fi incheiat saptamana fara nici o bucurie.
Si Maiei se pare ca i-a placut:
Cam asta a fost pentru saptamana asta.

3 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Deşi începusem să mă pregătesc de primăvară, azi a început să ningă şi la noi...
Cele două pisici tinere s-au bucurat grozav! :)

Mihaela spunea...

Te-ai bucurat prea devreme cand ai folosit timpul trecut. Acum e iarna, iarna de-abia :).

cristina spunea...

vai, da :((((