Nimic?

Ma straduiesc din rasputeri, dar nu gasesc nimic demn de un "pozitivism".
Sa scriu cate ceva numai ca sa fie scris? Bine.

Am deschis un mail pe care l-am intuit a fi cu tema religioasa. Detest acest gen de mail si-l sterg din start. Expeditorul e nou in lista mea, asa ca i-am acordat o sansa. A meritat-o. N-am vazut in viata mea un pps religios mai frumos, mai de bun simt si mai motivant ca acela. Pe langa indemnurile mai mult filozofice decat religioase, avea si niste tablouri superbe. Nu stiu sa pun pps pe blog. Oare se poate?

Am primit al 13-lea. L-am cheltuit deja si cam aiurea.

C a reusit sa-si faca rmn-ul. Inca nu are rezultatele. Nu cred ca vom obtine hartia aceea, dar inca mai speram.

Am reusit si eu sa ajung la medicul de familie pentru o trimitere la Parhon. Mi-a dat-o, dar m-a lamurit repede ca n-am ce sa caut acolo decat daca am 2 zile de pierdut. N-am. Mi-am facut programare la privat.

Am primit factura de gaze si nu e chiar de speriat.

Am terminat o jumatate de fata la o vesta alba, identica cu cea neagra, din matase. E pe celalalt blog.


N-ar trebui sa ma surprinda ca o mare parte a pozitivismelor mele se leaga de net, nu?

2 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Eu am constatat că toate "pozitivismele" autentice îmi vin din zona animăluţelor. :)

cristina spunea...

Diana, esti o fericita! animalele mele sunt atat de prezente pe langa noi, incat le iau ca pe ceva firesc si care face parte din peisaj, nu mai remarc cata bucurie imi aduc. de fapt, mint. daca nu le am pe langa mine, imi lipsesc.