Evolutii

Sa stiti ca m-am pus pe treaba! Pentru inceput, m-am apucat de calcat. De masa de calcat. Mama umana habar n-are la ce foloseste, dar mie mi-a aratat mama mea naturala. Uite:
Dupa aia, m-am pus cu burta pe carte. Tot de la mama Maia am invatat, dar pentru asta n-am dovezi.
Toate astea sunt menite sa va arate ca incep si eu sa-mi croiesc un drum in viata, adica in casa, ca mama umana nu ma prea lasa pe afara, deci trebuie sa ma descurc si eu cum pot. Clar?
Ei, si cum toata activitatea asta este destul de solicitanta, uneori trebuie sa am grija sa nu cumva sa neglijez pauzele si somnul de frumusete...
... asa ca pa!

5 comentarii:

simf spunea...

s-a asezat pe paturica crosetata ca, prin contrast, sa ne arate noua cat de frumoasa e. missie, nu paturica. paturica e doar fundal de contrast pentru o fata frumoasa, doar de-asta ai crosetat-o, nuuuu?
cred ca si maia, si missie vor sa-ti arate in felul lor ca rufele trebuie numai foarte rar calcate, trebuie sa folosesti timpul la activitati care-ti plac, nu pentru indeletniciri casnice.

cristina spunea...

simona, e o superbitate fata, nimic de zis, dar mie uneori imi place sa calc rufe :)

Diana Alzner spunea...

Missie este o dulceaţă!
Oare mâţuca a descoperit dulapurile? :)
Missouri a mea dispăruse acum câteva zile şi începusem să mă impacientez, când o văd răsărind dintre bluzele mele...
Ţin dulapul încuiat de atunci.

Mihaela spunea...

Cu animalutele in dulap nu e lucru de gluma. In urma cu multi ani un vecin mi-a zis o data ca pisicuta mea, una neagra cu suvite blonde a iesit de la el din dulap si l-a speriat tare.
Iar o alta poveste, de data asta chiar trista, una din fetele de la servici se vaita la un moment dat ca nu-si mai gaseste catelul. Ca sa ne povesteasca mai tarziu ca l-a gasit fata ei cand s-a intors de la facultate dupa doua saptamani de la disparitie , mort in dulapul ei. Probabil catelul a intrat in dulap fara sa fie observat, fata a inchis dulapaul si a plecat la Bucuresti. Catelul s-o fi sufocat inchis acolo, nu se stie saracul prin ce a trecut, insa e o dovada ca animalutele in dulap nu sunt in siguranta. :)

cristina spunea...

nici Maia nu se baga in dulap, nici Misiie. De fapt, Maia mi-a cotrobait prin lucruri cand isi cauta loc de cuib, cand era gestanta. Spre disperarea mea, vad ca si Missie face asta de vreo doua zile.
Dulapului meu oricum nu i se inchid usile, asa ca nu am emotii.