Niste chestii

Am timp acum, am bantuit peste tot (lumea nu prea mai scrie zilele astea), nu mai am nici o necesitate (deci nu mai fac nici un shopping azi), asa ca ce poate sa faca un om inchis intr-un birou si care n-are treaba (sefu', am terminat de mult ce mi-ati dat sa fac, stiti ca sunt extrem de eficienta!)? Sa scrie pe blog, daca n-are feisbuc (si n-am, sunt prea batrana pentru asta).
Despre ce pana mea sa scriu, ca despre depresie nu mai am chef, despre lasatul de fumat nu  mai are sens, carti nu am chef sa povestesc (ca sa nu recunosc ca nu citesc pentru ca nu sunt in stare), filmele, daca nu ma fac sa plang, le uit de cum s-au terminat?
As avea eu o idee de tema, dar nu stiu daca ma pricep s-o dezvolt. Am vazut ca e la moda sa scrii despre motivul pentru care ti-ai facut blog.
Bine, intru si eu in trend. Intr-o zi am adormit la pranz si am visat primele fraze din prima postare. Cand m-am trezit de tot, le-am scris, apoi am zis ca n-ar strica sa le fac si publice, ca sa ma fac (sau nu) si de ras. De ce am mai continuat dupa aceea? Habar n-am.
Au trecut de cand scriu postarea asta vreo 3-4 minute. Deja m-am plictisit. Inchei aici.

3 comentarii:

darry.anna spunea...

...continuarea in visul urmator:)

E vara, soare, vremea vacantelor. Oamenii-s plecati in concedii sa se destinda, care au concedii.
Nici eu nu prea am idei pentru postari.

simf spunea...

da' nepoatele? ce fac?
poze?

cristina spunea...

darry, dupa ce am postat m-am gandit ca e de la concedii.

simona, azi am cerut cardul de poze, sa-l iau la serviciu si sa incerc sa pun poze de aici. sotul mi-a dat un card, dar nu pe cel din aparat :))))))))))