Nepoteii ...

Cu rasnita de internet de acasa abia reusesc sa incarc niscaiva poze cu nepoteii, sa ma mandresc si eu cu ei. Iata-i aici in prima lor zi de viata, lasati singurei de mamica lor, plecata sa-si anunte iubitul, probabil, de isprava lor de cuplu:

 Dupa ce m-am mai calmat si eu, le-am schimbat asternuturile si le-am pus un fond alb, ca sa iasa limbutele rosii-rosii in poza :)
 ... si burticile ...
 ... si labuta lui mami, care il ocroteste pe burticosul somnoros ...
 ... si familia intregita ...
Deh, asta-i baiul cu pisicile negre, nu-mi ies bine in poza, dar daca faceti clic pe ele, puteti descoperi ambii pui.

4 comentarii:

Micaela Gh spunea...

Foarte frumusei.

simf spunea...

doamne, ce minuni ai tu acolo!!!
sunt de-a dreptul invidioasa, eu n-am decat doi motani negri:)
sa va traiasca, sa fie sanatosi si abia astept ispravi si poze jucause.

dollo spunea...

Hi, hi, ce seamănă cu Toshiba mea. Iar burticile sunt drăgălașe foc.

Tootsie spunea...

absolutely gorgeous!!! I love this post!