14, inainte de 15

Ieri am găsit formula magică. Se numeşte Chokotoff. O cutie întreagă. M-a calmat, viaţa a început din nou să mi se pară trăibilă. Am venit acasă cu maxi taxi, drept urmare am mers pe jos destul de mult, dar mi-a prins bine. Ieri era şi frumos afară, eu eram calmă, acasă nu aveam nimic interesant şi urgent de făcut ... Cu toate astea, când am ajuns şi m-am băgat în hainele de casă, mi-am dat seama că nu am Chokotoff, aşa că m-am dus în grădină, am tăiat puii de liliac, am făcut un pic de ordine în zmeur, am săpat vreo 2 brazde cu hârleţul, în fine, am muncit fizic. Seara, insomnia din nou. Am redeschis TV, mi-a revenit somnul, am închis TV, n-am adormit. In fine, azi dimineaţă a fost prima oară când m-am dat jos din pat fără presiunea aceea în piept, fără dorinţa imperioasă de a fuma. Prima zi în care sunt calmă şi parcă normală.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ti-am zis vreodata cate kilograme am pus pe mine dupa?

cristina spunea...

cam la cat timp ai inceput sa le pui? eu dimineata am strans cureaua la pantaloni cu inca o gaura, adica am mai slabit.

Anonim spunea...

dupa vreo 2-3 luni.
adica exact in momentul in care lasi garda mai jos, convinsa fiind ca tu n-o sa te ingrasi, pentru ca uite, cele 500 de grame nici nu conteaza, altii s-au ingrasat ca porcii si scroafele, da' tu nu, pentru ca tu ai un metabolism bun, si de fapt tu n-o sa te ingrasi niciodata, si numa' bucatica asta o mai iei...