Ca să nu ...

... spun că stau complet degeaba, scriu aici. De fapt, mă prefac. Acesta nu va fi un post, chiar dacă cineva ar putea spune că citeşte ceva aici. Nu citeşte, i se pare. Aici nu e nimic de citit.
Nu am chef de nimic. Am de făcut o treabă împuţită, care e aproape gata, dar s-a împuţit fix înainte de final. Drept urmare, am tot amânat momentul în care va trebui să apăs butonul roşu. Il amân şi azi, pentru că pur şi simplu nu găsesc ceea ce-mi trebuie (nici nu ştiu exact ce caut) ca să deschid acel folder, apoi acel fişier ...
Am bântuit pe toate site-urile care am crezut că m-ar putea interesa. Am definitivat până şi o comandă la Quelle, nu pentru mine, pentru colega. Am fumat mult. Mi-am verificat lista de mess. Singurele persoane cu care aş vrea să schimb o vorbă, două, sunt ocupate. Toate. Mi-am săpat foarte adânc în memorie, să văd ce să mai googălesc. Am citit şi un regim de detoxifiere în limba engleză. Am aflat de acolo câteva cuvinte noi, pe care evident nu le mai ţin minte.
Ce să mai faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaac??????????????

Un comentariu:

darry.anna spunea...

nimic,stai si asculta secunda care trece.ce-ti doresti sa mai faci?