Din fericire, nimic nu s-a schimbat

Aş fi vrut să încep aşa: ca orice om, mă uit aproape zilnic la televizor.
M-am răzgândit, pentru că ştiu câţiva oameni care fie nu au televizor, fie nu se uită la el. Când am zile în care tocesc telecomanda şi mă umplu doar de frustrări, mă gândesc că ei sunt mai câştigaţi. Işi petrec timpul cu o utilitate sigur mai mare decât mine, care baladez printre canale şi nu rămân cu nimic. Despre calitatea emisiunilor nu e nevoie să vorbesc aici, o cunoaştem cu toţii. O să spun doar că, dacă unul dintre oamenii aceia care nu practică sportul ăsta m-ar întreba într-o zi "Si ce-ai mai văzul la televizor în ultimul timp?", n-aş fi în stare să-i dau un răspuns.
Aici o să vorbesc despre un spot dintr-o pauză publicitară. Despre ăsta: http://www.holsten.ro/home.php . Prima dată cînd l-am văzut, am avut o reacţie din aceea care s-ar putea rezuma cu un simplu wtf. L-am căutat pe net, l-am mai văzut de câteva ori şi tot nu pot să-mi scot din cap că e un spot jignitor, pentru ambele sexe.
Plecând de la faptul că hangiţa aia, care ulterior devine chelneriţă, e atât de tută încât riscă la infinit să verse ce-are de adus, trecând prin faza în care bărbaţii din zilele noastre nu dau doi lei pe un laptop, în schimb îşi pun toate reflexele în acţiune ca să prindă o nenorocită de sticlă pe care oricum ar fi primit-o, doar că un pic mai târziu, ajungem la fraza cheie: Din fericire, nimic nu s-a schimbat!
Degeaba mi se mai dau ulterior explicaţii, eu rămân cu imaginea asta în cap: nimic nu s-a schimbat, femeile tot împiedicate au rămas, iar bărbaţii tot nişte fraieri, care preferă să prăpădească nişte obiecte scumpe, dar să-şi salveze băutura ieftină. De ce să fiu fericită, atunci? Nu-s.

Un comentariu:

vladalau spunea...

eu nu mă uit niciodată la televizor, dar sînt încă în faza în care el merge, chiar neprivit.
stai, acuma-mi dau seama, consumă curent.
deci, de azi, gata cu el.valentino